Szkoła Wojskowa
Won't fall deep in love
Szkoła podstawowa -podstawy informatyki
Szkoła i rodzian jako środowisko wychowawcze
Szkoła Rodzenia przy Szpitalu Miejskim
Szkoła rodzenia przy szpitalu w Policach
Szkoła waldorfska Steiner jego poglądy
Szkoła Podstawowa 64 Kraków
Szkoła Pracowników Służb Społecznych
Szkoła Główna handlwa Warszawa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Podstawowa 28 Wrocław
  aaaaWon't fall deep in loveaaaa

Dowody na to, że szkoła jest filmem:
Geografia-- Discovery Chanel
WF-- Szkoła przetrwania
Religia-- Dotyk anioła
Chemia-- Szklana pułapka
Matematyka--4400
Historia-- Sensacje XX-wieku
Język polski-- Magia liter
Lekcja muzyki--Jaka to melodia?
Lekcja wychowawcza-- Na każdy temat
Przerwa-- 997
Test-- Milionerzy
Poprawka-- Stawka większa niż życie
Nowa w klasie-- Trędowata
Nowy w klasie-- Obcy pasażer Nastromo
Ostatnia ławka-- Róbta, co chceta
Pan konserwator-- MacGyver
Wycieczka szkolna-- Ostry dyżur
Wyrwanie do odpowiedzi-- Totolotek
Wywiadówka-- Z Archiwum X
Wakacje z rodzicami- Familiada
Dyrekcja-- JAG Wojskowe Biuro Śledcze
woźny/woźna-- Strażnik Teksasuprzed ślubem:

Witam powiem krotko o co chodzi jestem w szkole wojskowej i mam przedmiot elektronika i elektrotechnika pan plk zadal nam zadanie opracuj moc dla elementow rlc dla przebiegu zmiennego nie dosc ye nie wiem o co chodzi to nawet nie wiem gdzie tego szukac . nie prosze was o rozwiazanie mojej pracy domowej ale chociaz jakies namiary z gory dziekuje



-----------
Popraw tego posta, bo wygląda tragicznie! Polskie znaki, przecinki, zdania z dużej litery. ZbeeGin

Nie poradzę Ci żeby się nie pokazywać u nich, to w skrajnych przypadkach może być brane za uchylanie się od służby wojskowej. Ale jest coś takiego jak "odroczenie na życzenie", co prawda nie mają obowiązku udzielić odroczenia, ale jak bedziesz miał pisemko ze szkoły, że od lutego rozpoczynasz naukę to nie powinni robić problemów.

Jak ma sie astygmatyzm do szkoł wojskowych bo brak dostał negatywna opinie lekarska, ubiegał sie do wieziennicywa, Przekreślił go własnie astygmatyzm

Jeżeli następny Twój post zostanie napisany bez poszanowania kultury języka, to zostanie usunięty.
Na obecną chwilę za naruszenie Regulaminu II/6 -

♣Geografia — Discovery Chanel
♥WF — Szkoła przetrwania
♣Religia — Dotyk anioła
♥Chemia — Szklana pułapka
♣Matematyka — 4400
♥Historia — Sensacje XX-wieku
♣Język polski — Magia liter
♥Lekcja muzyki — Jaka to melodia?
♣Lekcja wychowawcza — Na każdy temat
♥Przerwa — 997
♣Test — Milionerzy
♥Poprawka — Stawka większa niż życie
♣Nowa w klasie– Trędowata
♥Nowy w klasie– Obcy pasażer Nastromo
♣Ostatnia ławka– Róbta, co chceta
♥Pan konserwator– MacGyver
♣Wycieczka szkolna– Ostry dyżur
♥Wyrwanie do odpowiedzi– Totolotek
♣Wywiadówka– Z Archiwum X
♥Wakacje z rodzicami- Familiada
♣Dyrekcja– JAG Wojskowe Biuro Śledcze
♥woźny/woźna– Strażnik Teksasu
♣Informatyk– Johny Mnemonik
♥Korytarz w szkole– Ulica Sezamkowa
♣Powrót taty z wywiadówki– Wejście smoka
♥Plan lekcji– Telenowela (co tydzień to samo)
♣Uczeń na dywaniku u dyrektora– Wywiad z wampirem
♥Szkoła– Świat według Kiepskich

I co zgadza się??

proponuje najpierw pisac klase (i rodzaj szkoly) do ktoorej przeszliscie.. co prawda po autorze tematu widac.. zreszta i po przedmiotach ze to była podstawoowka ale np w powyzszym nie wiadomo;];]

ehhh.. mi tez choojowo poszlo.. olalam sobie poprawianie przedmiotoow nawet jak mialam miec sazanse na wyzsze oceny bo skoopilam sie na jednym przedmiocie.. zeby tylko wybronic sie z komisa w sierpniu no i udało mi sie.. a na reszte ocen leje, i tak ide na zaoczne..

polski -2
ang -3(powinna byc 4:P)
niem -3(tez powinna byc 4:P:P)
historia -2(nie pamietam zebym chociaz raz zajzala do ksiazki;d)
mat 2(bylaby -3 gdyby nie zapierdol nad gegra i olanie reszty:/)
fizyka -3(lamoos mi nie kcial 4 postawic bo z jednego spr mialam 3-^_^)
chemia -2(ehhh to samo co z matma:/ a i tak zawsze jak ktos mial problem z tymi dwoma przedmiotami to szedl do mnie:/)
biol -3
geo -2(boshe!! jak sie ciesze!!!!!!!!!)
wf -zw
po -3(zobaczycie jak bedziecie miec przejebane jak wam sie kaza nauczyc stopni wojskowych.. tez nie bedziecie mieli 4:P)
podstawy fotografii 3(eee.. bez komentarza:/ a jako jedyna w klasie mialam miec 4:/)
lab 4
zastosowanie kompooteroow w fototechnice -3(pierdole photoshopa i corela:[:P)
technologia mat swiatloczoolych -3

zachowanie:poprawne

srednia.. ehhh.. 2.7 ale tak jak moowie.. olalam sobie poprawianie, liczyło sie tylko to zebym nie miala poprawki z tej zajebanej geografii:/

ahhh.. oczywiscie zdałam do klasy 3 szkoły sredniej;P

Batman pisze:[color=blue]
> Witam
> wlasnie moja latorosl oswiadczyla ze potrzebuje stroj zolwia na jakies
> przedstawienie
> wie ktos gdzie mozna takowe cudo pozyczyc albo kupic ?
>
> ew gdzie dostac lekka miske coby imitowala skorupe <lol>[/color]
nie no, przepraszam, ale jeszcze powiedz, ze to pani kazala, i
koniecznie na jutro, albo na piatek... bo mnie ostatnio rece opadaja,
jak slysze, co wychowawczy w przedszkolach i szkolach wymyslaja...

pzdr... i sorrry, ze nie moge/nie potrafie pomoc....


--
pajonk + VW 1200 '78 w kolorze kawy z mlekiem i
gg 420649 ciemnej czekolady ;-)
e-mail posiadam i www tez [url]www.pajonkowo.one.pl[/url]
i jabber jid [email]pajonk@wojskowo.one.pl[/email]

Mam pytanie jestem po szkole podoficerskiej, ale wojskowej mam stopień kaprala i ubiegam się o prace w SW czy stopień z wojska mi zostanie.

re: Szulik - nazewnictwo;
Miałem dziś okazję wysłuychać wszystkich dzienników od 17.00 Tym razem nazewnictwo było wyjątkowo poprawne politycznie:
TVP: terroryści, Czeczeni (Teleekspress), terroryści, bojownicy (Wiadomości)
TVN: Islamscy fanatycy, islamiści, terroryści
Polsat: Czeczeni, terroryści, islamiści
Mówiono w komentarzach o "narastaniu zbrojnego podziemia" (Radiowa Jedynka)

Ani razu nie użyto słowa "partyzant"

Zdarzenia dzisiejsze jednoznacznie natomiast określono jako "BITWA" (moim zdaniem trafnie).

Ciekawa rzecz: Operacja była stricte wojskowa - żadnych szkół, szpitali, teatrów. Same cele militarne: koszary, posterunki, ministerstwa siłowe, kolonia karna. Widać zmianę strategii operacyjnej - tzn. widać ją po jednej stronie: Putin ciągle to samo: kordon, blokada, poszukiwania....wiatru w polu.
Dowództwo rosyjskie i może i działa sprawniej, ale ciągle ex post. Brak likwidacji przyczyn zdarzenia.
ps. Kordon - ulubiona taktyka pruska XVIIIw. Ośmieszona przez Napoleona, przemytników, górali i wszelką inną partyzantkę wieku XIX. Czemu Putin znów mówi o kordonie??

_____________________________________________________________
re: Szulik: moderuje forum oparte na tym samym oprogramowaniu. Co ciekawe mając u siebie pełne uprawienia, też do wielu operacji z tekstem muszę podchodzić po kilka razy. Np. Jeśli chcę powiększyć link do "duży rozmiar" link zmienia się w tekst zwykły, jeśli nie dostanie dwóch spacji. Inne klocki są ze wstawianiem obrazków....
z resztą w zasadzie nie ma co się dziwić. Wystarczy sprawdzić walidatorem W3 jak się ten to ma do standardów. Ale i tak ten typ jest całkiem znośny
ps. przykro mi - jestem ON


Śladami historii. Śląskie miasta forteczne w procesie przemian urbanistycznych
Termin od 6 marca 2009 r. do 15 kwietnia 2009 r.

Prezentowana od 6 marca br. w Archiwum Państwowym w Katowicach wystawa "Śląskie miasta forteczne w procesie przemian urbanistycznych" została przygotowana przez Muzeum Ziemi Górnośląskiej w Ratingen przy współpracy Muzeum w Rybniku. Składają się na nią różne obiekty związane z funkcjonowaniem w XVIII i XIX wieku miast fortecznych na Śląsku: Kłodzka, Srebrnej Góry, Nysy i Koźla. Ich rozwój nastąpił w trakcie wojen śląskich toczonych między Austrią i Prusami (1740-1742, 1744-1745 i 1756-1763) o panowanie nad Śląskiem, kiedy to fryderycjańskie Prusy rozbudowały stare forty austriackie lub wzniosły nowe, jak Srebrną Górę, zwaną śląskim Gibraltarem, tworząc system obronny na południowej granicy z austriackimi Czechami i Morawami. Wybitną rolę w tych działaniach odegrał generał Gerhard Cornelius von Walrawe, Holender na służbie pruskiej, jeden z najwybitniejszych fortyfikatorów swej epoki, twórca tzw. staropruskiej szkoły fortyfikacyjnej. Forty śląskie odegrały swoją rolę również w trakcie wojny o sukcesję bawarską (tzw. wojna kartoflana) w latach 1778-1779 oraz w 1806 roku, kiedy to wojska napoleońskie opanowały je jednak bez większych trudności. Ich rola wojskowa na tym się skończyła, a służyły później jako magazyny, składnice broni i więzienia. Systemy forteczne wywarły decydujący wpływ na rozwój urbanistyczny w XIX wieku miast, wokół których zostały wzniesione.

Ekspozycja obejmuje plany i makiety twierdz, mapy wielkoskalowe i widoki miast fortecznych, plansze ilustrujące przebieg kolejnych kampanii na Śląsku w XVIII i na początku XIX wieku, opracowania historyczne dotyczące ich dziejów, a także wiele obiektów ruchomych, w tym uzbrojenie żołnierzy z epoki. Wystawę uzupełniają bogato ilustrowane plansze z opisami kolejnych etapów w dziejach śląskich miast fortecznych. Prezentowane obiekty pochodzą z wielu polskich i niemieckich muzeów, bibliotek i archiwów. Ma wybitny walor edukacyjny przybliżając mało ciągle znany okres w dziejach Śląska.

źródło:
http://www.katowice.ap.gov.pl/index0.html



//edit by jimmi
Pozwoliłem sobie, stworzyć z tego martwego tematu taką oto informację o wystawie. Mam nadzieję, że jeszcze na jej temat będziemy mogli właśnie w tym miejscu podyskutować.